top of page
БІ_лого.png
Концепт та ребрендинг дитячих магазинів

Історія проєкту

Будинок Іграшок: знають, як дарувати та дивувати

Будинок іграшок - одна із найпотужніших мереж дитячих магазинів в Україні.

 

Великий вибір забавок на будь-який смак, наймодніші іграшки, які так прагнуть мати сучасні дітлахи - все це приваблює клієнтів до більше, ніж 60 точок в різних регіонах країни.

Команда Будинку Іграшок дбає про відбір товару: окрім трендів, вони повинні відповідати нормам безпеки, а також бути красивими та корисними.

 

Над концептом Бренду вже встигли попрацювати декілька професійних команд: маркетингові агенції та спеціалісти. В результаті асоціація “подарунок - Будинок Іграшок” стала звичною для нас, клієнтів магазину.

 

Для відкриття нової точки в київському ТЦ Район знадобилося добре попрацювати над тим, щоб вибрати з попередніх напрацювань суть та створити насичений, але чистий концепт.

Знімок екрана 2024-05-27 о 13.36.37.png
Концепт
bi-footo1.png
Виробництво вивісок
Знімок екрана 2024-05-27 о 13.35.40.png
Дизайн-проєкт
Знімок екрана 2024-05-27 о 13.37.58.png
Внутрішнє оформлення
Знімок екрана 2024-05-27 о 13.43.07.png
Ребрендинг
Знімок екрана 2024-05-27 о 13.42.28.png
Виробництво
неону

Сумарна площа
відкритих магазинів

1850

Кількість
відкритих магазинів

2

Кількість
міст

1

Задачі концепту

  • Кристалізувати мінімально достатній набір візуалів та символів

  • Створити магазин з вау-ефектом, цікавим та легким шляхом клієнта, естетичним футуристичним інтер’єром та фішками

  • Додати світла та простору, привабити відвідувачів ТЦ

Концепт, у свій час, створювався командою під керівництвом Ігоря Степанова - засновника Сайкор, та втілювався у життя на наших виробничих потужностях

Що було зроблено

  • Стратегічна сесія, визначення цілі проєкту та наповнення торгової точки

  • Корекція елементів фірмового стилю: мінімізація набору

  • Планування приміщення, пропрацювання шляху клієнта

  • Дизайн приміщення та професійне освітлення

  • Створення Стор Буку, що включає філософію та фірмовий стиль, POS- матеріали, маркетингові матеріали та дизайн-проєкт

  • Навігація та комунікація в магазині на трьох рівнях: підлога-стелажі-стеля

  • Розробка кастомного обладнання, декору

  • Дизайнерські конструкції з використанням акрилу та неону для надання футуристичності (перегукується з ідеєю бізнесу: даруй, дивуй!)

  • Виготовлення вивісок, табличок, вказівників та наклейок

  • Макети та монтаж

bottom of page