Концепт та ребрендинг мережі магазинів Kosmo
Історія проєкту
KOSMO - ТІЛЬКИ УЯВИ!
В 27 містах України, складно знайти людину, яка не чула б про Космо.
З 1994 року понад 1 млн українців стали постійними клієнтами мережі.
Відчуваючи динаміку та тенденцію ринку, команда вирішила піти на рішучі зміни.
Страт. сесія
Робочі креслення
Концепт
Виробництво вивісок
Ребрендинг
Внутрішнє оформлення
Сумарна площа
відкритих магазинів
1150
Кількість
відкритих магазинів
1
Кількість
міст
1
Задачі концепту
Kosmo - мережа магазинів краси, здоров’я та сім’ї
Головне завдання було створити умови, де жінка відчує легкість переходу від повсякденного «Треба» до глибинного «Хочу»
Портал, який здійснює бажання жінки.
Все можливо, ТІЛЬКИ УЯВИ!
Зміни — це комплекс дій.
Тому бренд, стиль також потрібно було змінити, синхронізувати із цікавою філософією, що була прихована в компанії
Що було зроблено
Саме цю сутність, глибинну, сильну, жіночну, було виявлено під час стратегічної сесії.
Новий фірмовий стиль Космо — витончений і довершений, ніжний, але чіткий, легкий для сприйняття. Основним завданням нового стилю було позбавлення від штучності та надання логотипу сенсу.
В центрі нового логотипу — піктограма у вигляді літери S, що нагадує знак нескінченності, а також витончені лінії жіночої фігури.
Після створення стилю, потужна команда проекту працювала над концепцією торгового простору.
Кожен елемент, з яким стикається Клієнт, повинен підкреслити та проявити ідею.
Але ми розуміли також, що і бізнес-модель є важливою для успіху проекту.
Це була спільна партнерська праця категорійного менеджменту, маркетингу, IT, дизайнерів та інших учасників.
-
Стратегічна сесія:
⁃ формування філософії компанії
⁃ виявлення соціальних груп клієнтів та відокремлення конкретних образів жінок ⁃ матеріал для ребрендингу
-
Брендинг:
⁃ новий фірмовий стиль, що поєднує основні образи-іміджі клієнтів ⁃ бренд-атрибути
⁃ Brand Book
Дизайн-проект магазину:
- дизайн-концепт інтер’єру та екстер'єру магазину
- дизайн торговельного обладнання
- робочий проект архітектурних і облицювальних рішень торгової точки "Kosmo" за адресою вул. Білоруська, 2, ТРЦ "Квадрат", м. Київ
⁃ розробка навігації та комунікації
⁃ план розміщення елементів декору та обладнання ⁃ планування освітлення
⁃ Store Book
-
Втілення:
⁃ виготовлення та монтаж елементів
- консультація та авторський нагляд
⁃ проект реконструкції магазину
⁃ фотофіксація готової точки
Які питання були вирішені в Kosmo?
- атмосфера підсилення «ХОЧУ», створена завдяки дизайну з використанням природних, актуальних матеріалів та м’яких кольорів
⁃ відкриті та яскраві вітрини, які створюють втягуючи ефект
⁃ зручне обладнання, створене під конкретні товарні групи
⁃ м’яке основне та фокусне підсилююче освітлення, створене командою "Нова Лайт"
⁃ привабливе рекламне оформлення та зручна навігація, вироблені компанією Sicore; ⁃ лаконічні фрази, через які ведеться діалог з гостем
⁃ дзеркала, які додають простору
⁃ сервіси, що посилюють турботу по клієнта: макіяж, дитяча зона, партнерська послуга доставки від Mist express
У купі всі елементи створюють Customer journey, унікальну та захоплюючу мандрівку, в яку хочеться повертатися знову і знову.