Ребрендінг мережі салонів автосервісу
Історія проєкту
Перед нами постала задача: створити сучасний, технологічний бренд для потужної міжнародної компанії, що займається технічним обслуговуванням автомобілів, продажем та виробництвом запчастин.
Головна фішка Мастер Сервіс дуже резонує з нами - братися за складні задачі з цікавістю та постійно розвиватися.
Це і потрібно було показати в оновленому фірмовому стилі, замінивши старий однотипний логотип на унікальний, що відрізняє від конкурентів.
Паралельні ромби логотипа вказують на співпрацю компанії та Клієнта задля головної Ідеї: Together to move.
Неймінг та фірмові кольори залишили - для емоційної прив‘язки з уже відомого бренду.
Концепт
Внутрішнє оформлення
Ребрендинг
Виробництво вивісок
Сумарна площа
відкритих салонів
1530
Кількість
відкритих салонів
5
Кількість
міст
5
Задачі Концепту
-
Виявити унікальну філософію компанії- ідея, місія, цінності.
-
Візуалізувати суть бренду
-
Вирізнити від конкурентів
-
Створити світлий, сучасний та цікавий робочий простір для зустрічі клієнтів та мотивації команди
Що для цього зроблено:
-
Дводенна стратегічна сесія з власником та командою керівників усіх напрямків.
-
Фірмовий стиль та брендбук
-
Welcome Book для нових працівників
-
Проект оформлення офісу з комунікацією, навігацією та мотивуючими фішками
-
Розробка проекту та макетів комунікаційних елементів та вивісок
-
Візуалізація
-
Виготовлення та монтаж усіх комунікаційних елементів та вивісок
Імплементація
-
Оформлення офісів та фірмових центрів у новій концепції