top of page
logo-masterservicе -1.png
Ребрендінг мережі салонів автосервісу
MS-presentation-logo-interioir_Страница_2.png

Історія проєкту

Перед нами постала задача: створити сучасний, технологічний бренд для потужної міжнародної компанії, що займається технічним обслуговуванням автомобілів, продажем та виробництвом запчастин. 

Головна фішка Мастер Сервіс дуже резонує з нами - братися за складні задачі з цікавістю та постійно розвиватися.

Це і потрібно було показати в оновленому фірмовому стилі, замінивши старий однотипний логотип на унікальний, що відрізняє від конкурентів.

Паралельні ромби логотипа вказують на співпрацю компанії та Клієнта задля головної Ідеї: Together to move.

Неймінг та фірмові кольори залишили - для емоційної прив‘язки з уже відомого бренду.

MS_PRESENTATION_PDF_mission_Страница_01.jpg
Концепт
3.jpg
Внутрішнє оформлення
MS_PRESENTATION_PDF_mission_Страница_31.jpg
Ребрендинг
12.jpg
Виробництво вивісок

Сумарна площа
відкритих салонів

1530

Кількість
відкритих салонів

5

Кількість
міст

5

Задачі Концепту

  • Виявити унікальну філософію компанії- ідея, місія, цінності.

  • Візуалізувати суть бренду 

  • Вирізнити від конкурентів 

  • Створити світлий, сучасний та цікавий робочий простір для зустрічі клієнтів та мотивації команди

Що для цього зроблено:

  • Дводенна стратегічна сесія з власником та командою керівників усіх напрямків.

  • Фірмовий стиль та брендбук

  • Welcome Book для нових працівників

  • Проект оформлення офісу з комунікацією, навігацією та мотивуючими фішками

  • Розробка проекту та макетів комунікаційних елементів та вивісок

  • Візуалізація 

  • Виготовлення та монтаж усіх комунікаційних елементів та вивісок

Імплементація

  • Оформлення офісів та фірмових центрів у новій концепції

bottom of page