top of page
my_лого.png
Концепт, ребрендинг та оформлення дитячих магазинів

Історія проєкту

Разом - від ідеї до втілення в інтер’єрі, маркетингу та рекламних конструкціях

В 2000 році в Україні запрацювала мережа дитячих магазинів Міккі.

Після 18 років успішної роботи компанія відчула потребу в змінах, адже старий формат більше не відповідав сучасним потребам та яскравим амбіціям команди. 

 

Під час глибокої форматної сесії відкрилася цікава філософія компанії та Big Idea- Грай, Зростай, Перемагай!

На основі ідеї було вирішено створити не просто магазин, а простір, де основним клієнтом являється дитина, до якої звертається вся комунікація. 

 

Так з‘явилася унікальна дитяча територія MyPlay.

 

Категорії товарів розподілили за талантами та напрямками розвитку дітей, а фішками стали івенти, тестування гаджетів та іграшок, басейн з кульками та «лазерний тунель» авторської розробки та конструкції.

 

Прикрасою інтер‘єру та водночас інформаційними посилками стали неонові категорійні вивіски та навігація на двох рівнях: на підлозі, стінах і стелажах. 

Разом із конструкціями з акрилу та пвх, це створило футуристичний образ, схожий на космічний корабель або магазин майбутнього. 

02.png
Концепт
D05488DB-294D-4922-8F95-D4BDB372E675_1_105_c.jpeg
Виробництво вивісок
my_play_tech (перенесено).jpg
Креслення
MyPlay (2).jpg
Внутрішнє оформлення
48084521_327819931141079_3097567887464857600_n.jpg
Ребрендинг
AA953681-BD62-484A-ADC6-6E4E68F7BE01_1_105_c.jpeg
Виробництво обладнання
з неону

Сумарна площа
відкритих магазинів

1850

Кількість
відкритих магазинів

25

Кількість
міст

12

Задачі концепту

  • новий бренд та комунікація

  • утримання старих та залучення нових клієнтів

  • вау-ефект на ринку дитячих товарів. Виділення серед конкурентів

  • збільшення часу, проведеного клієнтами в магазині

  • інвестиційно виправданмй проєкт, що випереджає час

Що було зроблено

  • сесія по виявленню філософії компанії та визначенню формату торгових точок

  • фірмовий стиль

  • дизайн концепт приміщення

  • технічна документація та планування приміщення

  • візуалізації

  • розробка ідеї, макетів внутрішньої комунікації та навігації

  • виготовлення та монтаж комунікації, декоративних дизайнерських елементів, вивісок

  • брендування наступних торгових точок

Фішки MyPlay

  • VR-зона з 3D окулярами для тестування

  • Віртуальна полиця та нескінченна кількість онлайн ігор

  • Кава-зона для батьків зі столиками та м'якими пуфами

  • Крутецький басейн із кульками, до якого можна стрибати та робити яскраві фотографії

  • Фотоприкладна в якій можна підібрати неймовірний look і зробити круте селфі

  • Secret plaсe – Лазерний тунель – зможете знайти його? Це найпопулярніша фішка серед наших маленьких та дорослих гостей

  • Телепорт в інший вимір

  • Ігрова зона зі сценою

  • Справжнісінька гірка

  • Хітові іграшки у відкритому доступі для тестування

bottom of page