Історія проєкту
Будинок іграшок - одна із найпотужніших мереж дитячих магазинів в Україні. Великий вибір забавок на будь-який смак, наймодніші іграшки, які так прагнуть мати сучасні дітлахи - все це приваблює клієнтів до більше, ніж 60 точок в різних регіонах країни.
Команда Будинку Іграшок дбає про відбір товару: окрім трендів, вони повинні відповідати нормам безпеки, а також бути красивими та корисними.
Над концептом Бренду вже встигли попрацювати декілька професійних команд: маркетингові агенції та спеціалісти. В результаті асоціація “подарунок - Будинок Іграшок” стала звичною для нас, клієнтів магазину.
Для відкриття нової точки в київському ТЦ Район знадобилося добре попрацювати над тим, щоб вибрати з попередніх напрацювань суть та створити насичений, але чистий концепт.
Задачі концепту
Кристалізувати мінімально достатній набір візуалів та символів
Створити магазин з вау-ефектом, цікавим та легким шляхом клієнта, естетичним футуристичним інтер’єром та фішками.
Додати світла та простору, привабити відвідувачів ТЦ.
Що було зроблено
Стратегічна сесія, визначення цілі проєкту та наповнення торгової точки.
Корекція елементів фірмового стилю: мінімізація набору.
Планування приміщення, пропрацювання шляху клієнта.
Дизайн приміщення та професійне освітлення.
Створення Стор Буку, що включає філософію та фірмовий стиль, POS- матеріали, маркетингові матеріали та дизайн-проєкт.
Навігація та комунікація в магазині на трьох рівнях: підлога-стелажі-стеля.
Розробка кастомного обладнання, декору. Дизайнерські конструкції з використанням акрилу та неону для надання футуристичності (перегукується з ідеєю бізнесу: даруй, дивуй!)
Виготовлення вивісок, табличок, вказівників та наклейок. Макети та монтаж.
Comments