top of page
  • Фото автораСергiй Бондаренко

Що таке Store Book для сучасної торгівельної мережі?


До речі, сам термін Store Book, зʼявився в продовж роботи нашої команди над концептом ребрендингу для мережі дитячих супермаркетів Будинок Іграшок.

Запропонував його у той час, ще Ігор Степанов, засновник SICORE, коли йшла робота з фіналізації розроблених стандартів для Будинку Іграшок у єдиний документ.

Так і народився ємний термін - Store Book, Книга Магазину, Книга Мережі Магазинів.


Чому це важливо?

Адже сприйняття магазина покупцем, це не тільки фірмовий стиль та айдентика, а в першу чергу це - засіб комунікації з клієнтом, спосіб донести свою філософію, головну ідею та місію ще до того, як він зацікавиться товарами, продукцією, послугами.

Дотримання Store Book в торгових точках сприяє цілісному враженню, відчуттю якості та довіри.


Як же досягти цієї єдності в оформленні торгової точки?

Для цього і створюється Store Book, що містить не лише правила використання фірмового стилю, а й усі, навіть найдрібніші елементи комунікації: від шелфтокерів - до ярликів, від навігації магазином - до цінників.

Такий документ містить у собі візуали інтер’єру, приклади розміщення торгівельного обладнання, принципи та місця використання рекламних елементів та інши матеріали.


Результат - книга стандартів на 147 сторінок, де мерчандайзери, дизайнери, типографії, продавці та будь-які інші спеціалісти при роботі з оформленням вашої торгової точки матимуть чіткий гайд, на який завжди можна опиратися.