До речі, сам термін Store Book, зʼявився в продовж роботи нашої команди над концептом ребрендингу для мережі дитячих супермаркетів Будинок Іграшок.
Запропонував його у той час, ще Ігор Степанов, засновник SICORE, коли йшла робота з фіналізації розроблених стандартів для Будинку Іграшок у єдиний документ.
Так і народився ємний термін - Store Book, Книга Магазину, Книга Мережі Магазинів.
Чому це важливо?
Адже сприйняття магазина покупцем, це не тільки фірмовий стиль та айдентика, а в першу чергу це - засіб комунікації з клієнтом, спосіб донести свою філософію, головну ідею та місію ще до того, як він зацікавиться товарами, продукцією, послугами.
Дотримання Store Book в торгових точках сприяє цілісному враженню, відчуттю якості та довіри.
Як же досягти цієї єдності в оформленні торгової точки?
Для цього і створюється Store Book, що містить не лише правила використання фірмового стилю, а й усі, навіть найдрібніші елементи комунікації: від шелфтокерів - до ярликів, від навігації магазином - до цінників.
Такий документ містить у собі візуали інтер’єру, приклади розміщення торгівельного обладнання, принципи та місця використання рекламних елементів та інши матеріали.
Результат - книга стандартів на 147 сторінок, де мерчандайзери, дизайнери, типографії, продавці та будь-які інші спеціалісти при роботі з оформленням вашої торгової точки матимуть чіткий гайд, на який завжди можна опиратися.