top of page
  • Фото автораAnna Kuriepina

Новий смисловий формат Території Мінімальних Цін

Територія мінімальних цін - відома мережа магазинів сімейної покупки, яка здобула популярність завдяки великому вибору доступних товарів, але не тільки. Команда мережі слідкує за задоволенням якістю та модними тенденціями, радістю від позитивної комунікації.

Зараз постало питання закриття такої важливої потреби клієнта як естетика.

Відчувши спільні цінності та прагнення, разом з компанією SICORE, почали роботу над створенням саме такого простору, який би задовольнив бажання не тільки вигідного, але і естетично приємного шопінгу, яким би хотілося поділитися з друзями та порадити близьким.


Стратегічна сесія

Стратегічна сесія, до якої ми долучили експертку в клієнтському маркетингу - Тетяну Жданову, показала цікаві моменти.

Клієнт Території мінімальних цін - справжній менеджер родини, який вирішує питання пошуку одягу, взуття, іграшок, товарів для важливих подій або подарунків.

А те, заради чого працює мережа - це родина.


Разом з родиною - саме ця Big idea стала новим слоганом. Не вигадана, а сформована просто із філософії команди min.

Фірмовий стиль

Відомий бренд, що впізнається тисячами українців, відразу вирішили зберегти.

Знайомий логотип модифікували, надавши лініям сімейного тепла. Стилізовані букви min перетворилися на затишні обійми в колі близьких людей, а дескриптор лише трохи пом’якшився.

За основу в інтер'єрі замість темного графітового став білий колір.


«Ми залишили фірмовий червоний, тепер логотип контрастно заграв на білому тлі. В інтер’єрі вирішили використати білу сітку, яка акуратно зонує стелажі та служить за декор, об‘єднує елементи в єдине сприйняття. Це дозволило позбутися відчуття дискомфорту, яке, згідно з дослідженнями, турбувало клієнтів. Для затишної атмосфери ми додали текстуру світлого дерева та цікаву фішку- підвісні піктограми з неону». Наталія Пиндик, Головна дизайнерка проєкту.

Інтер'єр

Планування торгової точки та дизайн закрили наступні задачі:

  • Місткість обладнання для обертаємості товару (оскільки магазин формату дискаунтер)

  • Мобільність обладнання та навігації - для зручності Команди магазину.

  • Білий колір та дерев’яні текстури - питання естетики та затишку.

  • Світлові букви, піктограмна навігація, штендери з візуалами та інші дизайнерські рішення - для того, щоб почуватися гідно та комфортно, перебувати в стильній атмосфері та захотіти порадити магазин іншим.

«Неонові підвісні піктограми? Чудова ідея. Такого ще ніколи не робили? Не питання! Починаємо технічну розробку. Нашою фішкою завжди були нестандартні задачі, це цікаво та створює яскравий ефект. Вирішення подібних челенджів перетворюється на задоволення від виконаної роботи. Кожен концептуальний проєкт повинен створити вау-ефект, і для Території мінімальних цін ми підготували щось особливе”. Сергій Бондаренко, Співзасновник та СЕО SICORE

Наразі ми продовжуємо роботу над деякими корективами та покращенням, і вже почали технічну документацію для наступних магазинів мережі.

"Цей проєкт - про нестримність, про сміливе бажання йти вперед навіть у найважчі часи, про об’єднаність і розуміння потреб. Ми маємо за честь вести чудовий кейс, коли бачення нашого клієнта настільки ясне, що ми тільки встигали підхоплювати та модерувати ідеї, міксувати зі своїми пропозиціями та візуалізувати. Під час повітряних тривог та відключень, часом відшукуючи Wi-Fi, щоб відправити макети, з різних міст та країн, зі справжнім натхненням". Ганна Курєпіна, керівник проєкту

Гортайте фото в слайдері



Проєкт Концепт Територія Мінімальних цін

  1. Форматна сесія

  2. Рестайлинг бренду та комунікації

  3. Брендбук, макети фірмової продукції

  4. Проект торгового приміщення: робоча документація, креслення обладнання, планування, 3д візуалізація

  5. Авторський нагляд

  6. Розробка, макети та виготовлення у власному цеху та монтаж вивісок, неону, постерів, навігації. Монтаж


84 перегляди0 коментарів
bottom of page