top of page
  • Фото автораAnna Kuriepina

Будинок Іграшок: знають, як дарувати та дивувати

Історія проєкту

Будинок іграшок - одна із найпотужніших мереж дитячих магазинів в Україні. Великий вибір забавок на будь-який смак, наймодніші іграшки, які так прагнуть мати сучасні дітлахи - все це приваблює клієнтів до більше, ніж 60 точок в різних регіонах країни.

Команда Будинку Іграшок дбає про відбір товару: окрім трендів, вони повинні відповідати нормам безпеки, а також бути красивими та корисними.


Над концептом Бренду вже встигли попрацювати декілька професійних команд: маркетингові агенції та спеціалісти. В результаті асоціація “подарунок - Будинок Іграшок” стала звичною для нас, клієнтів магазину.

Для відкриття нової точки в київському ТЦ Район знадобилося добре попрацювати над тим, щоб вибрати з попередніх напрацювань суть та створити насичений, але чистий концепт.



Задачі концепту


  • Кристалізувати мінімально достатній набір візуалів та символів

  • Створити магазин з вау-ефектом, цікавим та легким шляхом клієнта, естетичним футуристичним інтер’єром та фішками.

  • Додати світла та простору, привабити відвідувачів ТЦ.


3D візуалізація інтер'єру

Що було зроблено

  • Стратегічна сесія, визначення цілі проєкту та наповнення торгової точки.

  • Корекція елементів фірмового стилю: мінімізація набору.

  • Планування приміщення, пропрацювання шляху клієнта.

  • Дизайн приміщення та професійне освітлення.

  • Створення Стор Буку, що включає філософію та фірмовий стиль, POS- матеріали, маркетингові матеріали та дизайн-проєкт.

  • Навігація та комунікація в магазині на трьох рівнях: підлога-стелажі-стеля.

  • Розробка кастомного обладнання, декору. Дизайнерські конструкції з використанням акрилу та неону для надання футуристичності (перегукується з ідеєю бізнесу: даруй, дивуй!)

  • Виготовлення вивісок, табличок, вказівників та наклейок. Макети та монтаж.




12 переглядів0 коментарів
bottom of page