top of page

HOW IT'S MADE | ЯК ЦЕ РОБИТЬСЯ?

Фото автора: Сергiй БондаренкоСергiй Бондаренко

Оновлено: 3 черв. 2024 р.



Як торгові приміщення перетворюються на сучасні магазини? Як розроблені концепти та дизайн втілюються у життя? Як плани з відкриття раптом стають реальністью?


Цікаві та дуже великі питання!


Сьогодні ми спробуємо на них відповісти, та ще й на прикладі поточного проєкту.


Візьмемо типову ситуацію, коли мережа магазинів шукає та знаходить приміщення для відкриття своєї нової торгівельної точки.

Та покажемо усі етапи цього проєкту:

  • Вихідна інформація

  • Заміри та фото

  • Планування приміщення

  • Концепт

  • Робочий Проєкт

  • Таблиці замовлення обладнання

  • 3D-візуалізація

  • Креслення обладнання

  • Вхідні групи та навігація

  • Виготовлення макетів

  • Підготовка до виробництва та друку

  • Виробництво

  • Монтаж

  • Фото та відео відкритого магазина у новому форматі


Let's go, ви залучені у наш проєкт :)

 
Вихідна інформація

Перший крок - це вихідна інформація, збір даних стосовно майбутньої локації нового магазину.


Її надає Замовник проєкту чи Орендодавец торгівельних приміщень.

Та в більшості випадків, вона поступає ось так, без розмірів, без позначень, без опису:



Заміри та фото

Другий крок - вже за нами.


Виїжджаємо на об'єкт і проводимо ретельні заміри та фотофіксацію торгівельних приміщень, загальних проходів, входів, зовнішніх фасадів.


Де розміщуватиметься магазин?

Як проходитиме основний потік покупців?

Чи є вітрини та куди вони «виглядають»?


Все це пропрацьовуємо в процесі роботи із маркетологами, мерчандайзерами та фінансовим відділом команди клієнта.



Планування приміщення

Тепер, після вимірів та фото, ми маємо достатньо інформації для створення точних креслень цих приміщень.


На плани наноситься орендована площа, документація перевіряється Замовником та Орендодавцем.


Після вирішення цих питань ми займаємося розробкою Робочого Проєкту з розстановкою обладнання, згідно прийнятої концепції та технічного завдання.


Робочий Проєкт

Що зазвичай входить у Робочий проєкт архітектурних рішень торгової точки:

  • План демонтажу і монтажу перегородок та г/к конструкцій

  • План опорядження підлоги

  • План опорядження стін

  • План опорядження стелі

  • План розміщення торгівельного обладнання

  • План розміщення категорій, що пропрацьовується також з командою Замовника

  • Розміщення табличок, світлової навігації та елементів комунікації, навігація тощо

  • План розміщення розеток і виводів живлення, згідно розстановки обладнання та світлових елементів

  • План розміщення графічних зображень: лайтбокси, постери, банери, поклейка

  • Креслення нетипового обладнання всіх типів, або лише того, що замовляється індивідуально під проєкт



Концепт

Окремий елемент нашої роботи - це виявлення, на базі чього створюється Робочий Проєкт?


Так, цим дуже важливим елементом є Концепція торгівельной мережі, в рамках якої створюються нові об'єкти та торгівельні точки.


Про наші Концепти для Рітейлу ми розповідали раніше, а саме з підґрунтям до даного Проєкту ознайомтеся тут:



Таблиці замовлення обладнання

Після обговорення та перевірки, Робочий Проєкт стає основним документом для проведення перепланування та ремонту приміщення, монтажу електромереж, заказу торгівельного обладнання, розміщення усіх рекламних елементів.


З креслень Проєкту ретельно підбирається усе обладнання та заноситься до таблиць замовлення:



3D-візуалізація та креслення обладнання

Згідно Концепта розробляються окремі елементи обладнання під умови та особливості данного приміщення.


Над 3D-візуалізаціями працює дизайнер, вже маючи затверджені креслення приміщення.


А вже згідно затверджених замовником 3D-візуалізацій, допрацьовуються креслення обладнання.



Де та скільки буде обладнання з іміджами та патернами - позначаємо на окремому плані:



Вхідні групи та навігація

Розробляємо, презентуємо та погоджуємо, як виглядатиме вхідна група:




Виготовлення макетів

Наступним кроком, поки обладнання відправлене у виробництво, розробляємо дизайн макети банерів та іміджів для усіх відділів та зон нового магазину:




Підготовка до виробництва та друку

Окремий та важливий процес - це все ретельно підготоувати до виробництва, монтажу та друку.


На цьому етапі відбувається уточнення розмірів та перемірка за необхідністю усіх елементів майбутнього магазину. Готується у виробництво торгівельне обладнання, конструктиви вивісок та зовнішньої реклами, єлементи навігації та рекламні іміджи.


На цьому етапі вже залучені конструктори, дизайнери, фахівці з виробництва та монтажу.


Тепер від їх праці та досвіду залежить, як все розроблене та заплановане втілеться безпосередньо у магазині та на фасаді.




Виробництво

Нарешті завдання та файли надходять на виробництво.


У роботу вступають станки та професійні макетники.


Так, є така професія - макетник!



Монтаж

Усе, що зроблено на виробництві ретельно пакується, маркується та вирушає до місьць монтажу.


В магазині ще нема товару та ведуться роботи, але вже він починає отримувати свій новий вигляд



Відкриття магазина у новому форматі

Ось і настав момент, коли новий магазин відкриває свої двері для покупців!